شبکه امن آفرین

وضعیت جسمانی پرسنل یک نگرانی فزاینده در بین افراد و سازمان‌ها است، عدم توجه به این موضوع افزایش میزان افسردگی، مشکلات استخوانی-عضلانی، بیماری‌های سندرم متابولیک، بیماری‌های قلبی-عروقی و نارضایتی به همراه دارد. در پی این مشکلات فرسودگی شغلی به وجود می‌آید که باعث کاهش عملکرد و افزایش هزینه‌های بیمه و درمان می‌گردد.
این شرایط باعث کاهش بهره‌وری و نوآوری و افزایش بروز خطا در کار می‌شود و اگر این در سراسر یک سازمان گسترش یابد، می‌تواند تأثیر منفی در کیفیت خدمات و نتیجه نهایی داشته باشد. توجه به این موضوع باعث بهبود حال پرسنل و افزایش بهره‌روی در کل سازمان می‌گردد.
پرسنل یک شرکت حداقل 8 ساعت از زمان خود را در محل کار می‌گذرانند که در این مدت زمان، یکسری الگوهای حرکتی تکرار شونده دارند. این شرایط می‌تواند بر وضعیت بدنی فرد اثر مستقیم بگذارد. دردهای کمری، گردنی، شانه و زانو جزء ناراحتی‌های شایع در پرسنل یک شرکت است.
در دراز مدت این مشکلات فرسودگی شغلی و نارضایتی را به همراه دارد که این مسئله می‌تواند یک مشکل جدی برای پرسنل و کل سازمانها باشد. یکی از نوین‌ترین روش‌ها جهت پیشگیری و اصلاح این مشکلات، فراهم سازی خدمات تندرستی و ورزشی در شرکت است. این خدمات علاوه بر بهبود عملکرد و بهره‌وری سازمان؛ باعث کاهش استرس، ارتقای وضعیت جسمانی و روانی، افزایش رضایتمندی پرسنل، ارتقای فرهنگ‌سازی و حفظ تعادل کار و زندگی می‌شود.
شرکت شبکه امن آفرین مجموعه‌ای است که به‌ صورت تخصصی در راستای ارتقاء تندرستی و بهبود کیفیت زندگی پرسنل و شرکت‌ها با رویکرد پیشگیری از آسیب و اصلاح سبک زندگی فعالیت می‌کند. ما با ارزیابی تخصصی وضعیت بدنی و تغذیه، این ناهنجاری‌ها را شناسایی و تحلیل نموده و مناسب ترین راهکارها را ارائه می‌نماییم.
لطفا سوالات توسط مدیر عامل یا مدیران ارشد پاسخ داده شود.

amnafarin

info@amn-afarin.ir
09107446521
www.amn-afarin.ir